Totaal aantal pageviews

woensdag 2 februari 2011

Een blogje per week

Laten we eens iets nieuws proberen. Met het oprichten van deze blog had ik in mijn achterhoofd het streven om elke week minimaal één stukje af te leveren. In den beginne lukte dit nog wel. Lekker even terugkijken op het oude jaar, m'n ongezouten mening geven over het nieuwe jaar of even een collega de stuipen op het lijf jagen door te verklaren dat ik met zijn vriendin ga trouwen.


Maar het mooie van internet en de bijkomende social media is, dat je er een interactief geheel van kan maken. Alle zin- en onzin die ik opschrijf mag natuurlijk wel, zei het geheel vrijblijvend en vrijwillig, gelezen worden.

Daarom wil ik een beroep doen op mijn lezers. Of eigenlijk wil ik in eerste instantie testen of ik überhaupt gelezen word. Elke week zal ik daarom jou, mijn beste lezer, de gelegenheid op mijn facebookpagina geven om een onderwerp aan te dragen.

Wil jij ergens de ongezouten mening van een ander over horen? Of kijken of een bepaald onderwerp anderen net zo heeft verbaasd als dat het jou verbaasde? Laat het horen! De leukste inzending wordt beloond met een column van ondergetekende.

Tja, je moet wat met je vrije tijd hè...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten